REGULAMIN i POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU INTERNETOWEGO "nicetronic.pl", "twojzdalny.pl" ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUG

Niniejszy dokument, zwany dalej Regulaminem, został ustalony na podstawie art.8 ust.1 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i jest skierowany do klientów, korzystających lub zamierzających korzystać z serwisu internetowego, prowadzonego pod adresem internetowym www.nicetronic.pl. Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną oraz usług świadczonych w sposób tradycyjny, zasady korzystania z tych usług i zasady ochrony danych osobowych tych klientów, którzy są osobami fizycznymi.

I. Dane podstawowe.

  1. Serwis internetowy stanowi zbiór stron internetowych, prowadzonych pod wspólną domeną www.nicetronic.pl oraz twojzdalny.pl przez: pana Andrzeja Sulawiaka, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą NICETRONIC Andrzej Sulawiak z siedzibą w Pilchowie/k. Szczecina, adres: ul. Wiejska 8c, 72-004 Pilchowo, NIP 852-101-28-43, REGON 810038955, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zwanego w niniejszym Regulaminie „NICETRONIC”, adres poczty elektronicznej andrzej@nicetronic.pl, numer komórkowego telefonu kontaktowego: 601-733-936 (opłata za połączenie – standardowa, według cennika właściwego operatora).
  2. Na podstawie niniejszego Regulaminu NICETRONIC, w ramach serwisu internetowego, świadczy klientowi:
    1. drogą elektroniczną – bezpłatne usługi umożliwiające zapoznanie się z ofertą NICETRONIC i jego działalnością oraz umożliwiające zawarcie drogą elektroniczną odpłatnej umowy udostępnienia i utrzymania całości lub części serwera albo serwerów, z oprogramowaniem lub bez oprogramowania. W szczególności NICETRONIC udostępnia:
      1. informacje, dotyczące NICETRONIC i świadczonych przez niego usług,
      2. informacje umożliwiające klientowi zapoznanie się z rodzajem świadczeń, składających się na wybraną usługę, parametrami technicznymi i systemowymi, jakie klient winien spełnić, by korzystać z usługi, kwotą wynagrodzenia, jakie należy uiścić za korzystanie z usługi,
      3. aplikację „Wyślij e- mail”, czyli formularz kontaktowy,
      4. aplikację „Zamów”, dzięki której klient może złożyć oświadczenie o wyborze usługi, oferowanej przez NICETRONIC, według specyfikacji (w szczególności rodzaj usługi, wynagrodzenie) aktualnie opisanej na stronach serwisu internetowego,
      5. aplikację „Pomoc – Helpdesk”, dzięki której klient może złożyć odpłatne zamówienie usługi, poprzez wysłanie zlecenia pocztą elektroniczną na dedykowany adres e-mail lub zalogowanie na konto klienta poprzez stronę internetową;
    2. drogą elektroniczną lub tradycyjną – odpłatne usługi udostępnienia i utrzymania całości lub części serwera albo serwerów, z oprogramowaniem lub bez oprogramowania.

II. Definicje.

Użyte w niniejszym Regulaminie nazwy oznaczają:

COOKIES – (HTTP Cookies, Ciasteczka) to dane informatyczne, w szczególności małe fragmenty tekstu, które przechowywane są w urządzeniu końcowym klienta i przeznaczone są do korzystania ze strony internetowej serwisu internetowego. Co do zasady zawierają nazwę strony internetowej ich pochodzenia, czas przechowywania na urządzeniu końcowym oraz numer. Pozwalają rozpoznać urządzenie klienta i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Polityka cookies serwisu internetowego jest udostępniona w pkt X Regulaminu.

DNI ROBOCZE – oznaczają wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy, zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. 1951 nr 4 poz. 28).

FORMULARZ KONTAKTOWY – czyli aplikacja „Wyślij e-mail”, stanowiąca usługę elektroniczną w formie formularza, do którego klient ma możliwość: – wpisania danych, wyszczególnionych w tym formularzu, takich jak w szczególności imię i nazwisko; firmę; adres poczty elektronicznej (e-mail); numer telefonu kontaktowego;, NIP, REGON, numer KRS, – wpisania wiadomości elektronicznej, w tym pytania, dotyczącego usługi, oferowanej aktualnie przez NICETRONIC na stronach serwisu internetowego.

KLIENT – przedsiębiorca, czyli osoba fizyczna, osoba prawna, bądź jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, dokonująca czynność prawną z NICETRONIC, bezpośrednio związanej z jej (tj. tejże osoby) działalnością gospodarczą, bądź zawodową. Usługi NICETRONIC, opisane na stronach serwisu internetowego nie są skierowane do Konsumentów.

KODEKS CYWILNY – oznacza ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).

KONSUMENT – oznacza osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej ze Spółką, jako przedsiębiorcą, niezwiązaną bezpośrednio z jej (tj. osoby fizycznej) działalnością gospodarczą lub zawodową.

OFERTA – zgodnie z dyspozycją art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego ofertą jest oświadczenie woli zawarcia umowy złożone drugiej stronie, jeżeli określa istotne postanowienia tej umowy.

PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna, bądź jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową,

SERWIS INTERNETOWY – zbiór stron internetowych, prowadzonych pod wspólną domeną www.nicetronic.pl oraz twojzdalny.pl

TRADYCYJNA FORMA PISEMNA – oznacza złożenie własnoręcznego podpisu na zmaterializowanym dokumencie.

USŁUGA –świadczona drogą elektroniczną lub tradycyjną usługa doradztwa, wsparcia lub usług informatycznych powszechnie zwanych pod nazwą „outsourcing it” oraz usługa udostępnienia i utrzymania całości lub części serwera albo serwerów, z oprogramowaniem lub bez oprogramowania, w tym usługa hostingu, świadczone przez NICETRONIC na rzecz Klienta, których specyfikacja (zbiór właściwości) wynika z aktualnej oferty, zamieszczonej na stronie Serwisu internetowego.

III. Umowy o świadczenie usług, innych niż usługi udostępnienia i utrzymania całości lub części serwera albo serwerów, z oprogramowaniem lub bez oprogramowania.

  1. Klient może zawierać z NICETRONIC umowy o świadczenie usług, innych niż usługi udostępnienia i utrzymania całości lub części serwera albo serwerów, z oprogramowaniem lub bez oprogramowania, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.
  2. W ramach darmowych usług, NICETRONIC świadczy klientowi:
    1. bezpłatne usługi umożliwiające zapoznanie się z ofertą NICETRONIC i jego działalnością oraz umożliwiające zawarcie drogą elektroniczną odpłatnej umowy udostępnienia i utrzymania całości lub części serwera albo serwerów, z oprogramowaniem lub bez oprogramowania. W szczególności NICETRONIC udostępnia:
      1. informacje, dotyczące NICETRONIC i świadczonych przez niego usług,
      2. informacje umożliwiające klientowi zapoznanie się z rodzajem świadczeń, związanych z wyborem poszczególnej usługi oraz kwotą wynagrodzenia, jakie należy uiścić za te świadczenia (zauUsługę), jak również umożliwiającą Klientowi wybór oferty NICETRONIC,
      3. aplikację „Wyślij e- mail”, czyli formularz kontaktowy,
      4. aplikację „Zamów”, dzięki której klient może złożyć oświadczenie o wyborze usługi, oferowanej przez NICETRONIC, zgodnie ze specyfikacją (w szczególności rodzaj usługi, wynagrodzenie) aktualnie opisaną na stronach serwisu internetowego,
  3. Usługa „Zamów” ulega zakończeniu z chwilą złożenia przez klienta oświadczenia o wyborze oferty, spośród ofert zamieszczonych na stronach serwisu internetowego i kliknięcia przycisku „Przejdź do potwierdzenia” albo z momentem wcześniejszego zaprzestania składania oświadczenia za pomocą formularza „Zamów”.
  4. Oświadczenie woli klienta o przyjęciu oferty następuje po dokonaniu przez klienta łącznie następujących kroków:
    1. wypełnienie formularza „Zamów”,
    2. akceptacja niniejszego Regulaminu, a w razie usługi, której dotyczą regulaminy promocji – również tych regulaminów,
    3. akceptacja warunków licencji udzielonych NICETRONIC, bądź klientowi, koniecznych do wykonania usługi przez NICETRONIC,
    4. zgoda na powierzenie i przekazanie przetwarzania danych osobowych klienta, stanowiących jawne dane i informacje, udostępniane przez CEIDG, podmiotom trzecim, w celu i w zakresie koniecznym do prawidłowego i należytego wykonania usługi
    5. zgoda na przetwarzanie przez NICETRONIC danych eksploatacyjnych lub informacji o lokalizacji urządzenia klienta, za pomocą którego następuje dostęp do usługi,
    6. zgoda na dostęp przez NICETRONIC do danych przechowywanych na serwerze, podczas wykonywania czynności technicznych i administracyjnych przez NICETRONIC,
    7. zgoda na otrzymanie wszelkich informacji określonych Regulaminem, a także związanych z zawarciem umowy i wykonaniem usługi, w drodze wiadomości elektronicznej, przesłanej na adres klienta,
    8. zgoda na przesyłanie i udostępnianie klientowi faktur VAT w formie elektronicznej, bez podpisu klienta, wystawianych przez NICETRONIC w związku ze świadczeniem usługi,
    9. akceptacja Polityki prywatności, dostępnej na stronach serwisu internetowego, pod adresem www.nicetronic.pl oraz twojzdalny.pl oraz w niniejszym Regulaminie (pkt X).
    10. wybór opcji płatności, aktualnie proponowanych przez NICETRONIC,
    11. kliknięcie pola „Przejdź do potwierdzenia”.
  5. Do chwili dokonania kroku opisanego w lit. k) istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie serwisu internetowego). W celu korekty błędnie wprowadzonych danych do Formularza „Zamów” po kliknięciu pola „Przejdź do potwierdzenia”, wymagany jest kontakt osobisty z NICETRONIC telefonicznie, bądź drogą wiadomości elektronicznej, na adres poczty elektronicznej podany w pkt I .1.
  6. W celu wypełnienia formularza „Zamów” niezbędne jest podanie przez klienta następujących danych:
    1. dotyczących klienta: imię i nazwisko; firma; adres poczty elektronicznej (e-mail); numer telefonu kontaktowego; adres, który obejmuje adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby firmy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), NIP, REGON, numer KRS (jeżeli klient posiada taki numer),
    2. dotyczących wybranej przez klienta usługi, z zakresu oferowanych przez NICETRONIC aktualnie usług, opisanych na stronach serwisu internetowego; w tym celu klient dokonuje wyboru specyfikacji (właściwości) usługi, w tym parametrów technicznych i sprzętowych w ramach parametrów wskazanych na stronach serwisu internetowego (przedmiot umowy).
  7. Parametry techniczne, właściwości urządzeń, aplikacji i oprogramowania, niezbędne w celu prawidłowego korzystania z usługi, są następujące:
    1. połączenie z siecią internet o prędkości 4Mbps pobieranie i 1Mbps przesyłanie lub szybsze,
    2. przeglądarka internetowa: na przykład Mozilla Firefox w wersji 40.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 50.0. i wyższej,
    3. włączona obsługa Cookies oraz JavaScript,
    4. minimalna rozdzielczość ekranu 800 x 600 pikseli,
    5. czynna skrzynka poczty elektronicznej,
  8. NICETRONIC informuje, że warunkiem złożenia przez klienta oświadczenia o wyborze oferty, spośród ofert zamieszczonych na stronach serwisu internetowego, jest zapoznanie się z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz ich zaakceptowanie. W przypadku, jeśli klient nie akceptuje jakichkolwiek postanowień niniejszego Regulaminu, a w szczególności nie jest przedsiębiorcą, NICETRONIC uprzejmie prosi o nie składanie oświadczeń (nie wypełnianie formularza „Zamów”).
  9. Klient zobowiązany jest do nie dostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa oraz dobre obyczaje, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobre obyczaje oraz dobra osobiste i inne prawa NICETRONIC lub osób trzecich, w tym prawa autorskie i własności intelektualnej. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych dotyczących jego osoby, zgodnych ze stanem faktycznym, prawdziwych. Klient obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

IV. Zasady zawierania umowy o świadczenie usługi udostępnienia i utrzymania całości lub części serwera albo serwerów, z oprogramowaniem lub bez oprogramowania lub innych płatnych usług.

  1. Umowa może zostać zawarta na czas oznaczony lub nieoznaczony.
  2. Wybór oraz złożenie przez klienta oświadczenia woli o wyborze oferty, spośród ofert NICETRONIC zamieszczonych na stronach serwisu internetowego są dokonywane:
    1. za pośrednictwem rzeczonego serwisu internetowego, bądź
    2. bezpośrednio w siedzibie NICETRONIC.
  3. Wybór oferty oraz złożenie przez klienta oświadczenia woli o przyjęciu oferty, spośród ofert NICETRONIC zamieszczonych na stronach serwisu internetowego mogą być dokonane:
    1. jeśli oświadczenia woli o przyjęciu oferty jest składane za pośrednictwem serwisu internetowego – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, przy czym klient może złożyć oświadczenie woli o przyjęciu oferty w sposób opisany w pkt III ust. 4 – 9 Regulaminu powyżej.
    2. jeżeli oświadczenie woli o przyjęciu oferty jest składane bezpośrednio w siedzibie NICETRONIC – w dni robocze, w godzinach 8:00 do 16:00.
  4. – skreślony.
  5. Zawarcie umowy o świadczenie usługi między klientem a NICETRONIC wymaga:
    1. złożenia przez klienta oświadczenia woli o przyjęciu oferty, wybranej spośród ofert aktualnie prezentowanych na stronach serwisu internetowego, zgodnie z procedurą opisaną w III ust. 4 -9 Regulaminu powyżej,
    2. potwierdzenia przez NICETRONIC otrzymania oświadczenia woli klienta oraz potwierdzenia przyjęcia tego oświadczenia, które następują poprzez:
      1. jeśli oświadczenia woli o przyjęciu oferty jest składane za pośrednictwem serwisu internetowego – przesłanie przez NICETRONIC klientowi wiadomości elektronicznej (e-mail) na podany przez klienta adres poczty elektronicznej. Wiadomość elektroniczna będzie zawierała co najmniej oświadczenie NICETRONIC o przyjęciu usługi do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia umowy o świadczenie usługi, bądź oświadczenie o odmowie przyjęcia usługi do realizacji. Z momentem otrzymania przez klienta wiadomości elektronicznej (e-mail) na podany przez klienta adres poczty elektronicznej zawierającej oświadczenie NICETRONIC o przyjęciu usługi do realizacji, zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, co potwierdzone zostaje nadto przez NICETRONIC w rzeczonej wiadomości elektronicznej,
      2. jeżeli oświadczenie woli o przyjęciu oferty jest składane bezpośrednio w siedzibie NICETRONIC – zawarcie pisemnej umowy i złożenie podpisów przez obie Strony.
  6. NICETRONIC jest uprawniony do odmowy zawarcia umowy (przyjęcia usługi do realizacji) w przypadku, gdy:
    1. Klient poda w formularzu „Zamów” lub w drodze innych środków komunikacji nieprawdziwe dane,
    2. doszło do uprzedniego wypowiedzenia, odstąpienia, rozwiązania umowy z klientem na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi klient,
    3. zachodzi obawa, że wybrana przez klienta usługa będzie wykorzystywana w celach niezgodnych z prawem, w tym naruszających prawa i dobra osób trzecich albo do popełnienia czynów zabronionych albo w sposób uniemożliwiający lub zakłócających korzystanie z usług przez innych użytkowników, czy też sprzecznie z Regulaminem, bądź też uprzednio klient osobiście, wspólnie z osobami trzecimi lub za ich pośrednictwem wykorzystywał już w taki sposób świadczone przez NICETRONIC usługi.
  7. Treść zawieranej umowy o świadczenie usługi pomiędzy NICETRONIC, a klientem jest utrwalana, zabezpieczana oraz udostępniana klientowi poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu oraz odpowiednio przesłanie klientowi wiadomości elektronicznej (e-mail), o której mowa w ust.5, a dodatkowo jej utrwalanie i zabezpieczanie następuje w systemie informatycznym serwisu internetowego, bądź wydanie egzemplarza pisemnego umowy.
  8. W przypadku składania przez klienta oświadczenie woli o przyjęciu oferty NICETRONIC za pomocą formularza, gdy podane w formularzu „Zamów” przez klienta dane nie są kompletne, NICETRONIC skontaktuje się z klientem. Jeśli kontakt z klientem nie będzie możliwy, bądź klient danych nie uzupełni w terminie 3 dni, od pierwotnego ich podania, oświadczenie klienta o wyborze oferty nie wywołuje skutków prawnych, w szczególności umowa nie zostaje zawarta, co nie wymaga żadnych dodatkowych czynności ze strony NICETRONIC oraz klienta.

V. Wykonanie umów w tym umowy o udostępnienia i utrzymania całości lub części serwera albo serwerów, z oprogramowaniem lub bez oprogramowania.

  1. NICETRONIC przystępuje do wykonania umowy o świadczenie Usługi niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 3 dni roboczych, po wpłynięciu na posiadany przez niego rachunek bankowy, podany na stronach serwisu internetowego lub w fakturze VAT, dostarczonej klientowi – umówionej kwoty wynagrodzenia (za podstawową rozliczeniową jednostkę czasu, np. za jeden miesiąc, gdy wynagrodzenie płatne jest miesięcznie), powiększoną o należny podatek VAT, na jaką opiewa ostatecznie wybrana przez klienta oferta.
  2. Brak uiszczenia przez klienta umówionej kwoty wynagrodzenia za usługę wraz z podatkiem VAT w terminie 7 dni, oznacza, iż klient odstąpił z własnej winy od umowy o świadczenie usługi i zwalnia NICETRONIC z wszelkich świadczeń, wynikających z tytułu zawarcia umowy oraz odstąpienia od niej.
  3. Po zawarciu umowy o świadczenie usługi, NICETRONIC, poprzez upoważnioną do tego osobę fizyczną, może zwrócić się do klienta w drodze wiadomości elektronicznej, wysłanej na podany przez klienta adres poczty elektronicznej z dodatkowym pytaniem lub pytaniami, koniecznymi do wykonania usługi.
  4. W celu korzystania z usługi, klient winien utworzyć konto na stronach serwisu internetowego, poprzez wskazanie między innymi loginu oraz hasła do logowania się, a także adresu poczty elektronicznej, a następnie aktywowania tak utworzonego konta poprzez kliknięcie w link aktywacyjny, otrzymany w wiadomości mailowej, wysłanej na podany przez klienta adres poczty elektronicznej.
  5. Klient może również w każdym czasie usunąć konto, poprzez dokonanie następujących czynności: 1) zalogować się na konto, podając login i hasło do logowania się, 2) kliknąć komendę „usuń konto”, kliknięcie w link potwierdzający chęć usunięcia konta, otrzymany w wiadomości mailowej, wysłanej na podany przez klienta adres poczty elektronicznej. Usunięcie konta nie jest równoznaczne z wypowiedzeniem umowy, które powinno zostać dokonane, na zasadach i z zachowaniem terminu wypowiedzenia, wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  6. Klient nie powinien udostępniać osobom trzecim loginu ani hasła do konta
  7. W przypadku udostępnienia przez klienta loginu lub hasła podmiotom trzecim wówczas, ponosi on wyłączną odpowiedzialność za nieuprawniony dostęp tych osób do konta, a także do danych, zabezpieczonych rzeczonym loginem i hasłem.
  8. Klient może udostępniać podmiotom trzecim dane zabezpieczone rzeczonym loginem i hasłem. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za udostępnianie przez siebie danych tym podmiotom.
  9. Klient obowiązany jest korzystać z usługi, w taki sposób, aby to nie prowadziło do:
    1. prób nielegalnego wejścia do systemu teleinformatycznego NICETRONIC oraz uniemożliwiania lub zakłócania korzystania z tego systemu przez inne podmioty, (przykładowo: ataki hackerskie w tym DDOS, phising i podobne; łamanie lub naruszanie zabezpieczeń jakichkolwiek systemów, serwerów, poczty, stron internetowych; zmienianie nagłówków wiadomości e-mail w sposób uniemożliwiający lub utrudniający ich dotarcie do adresata lub nadawcy; propagowanie lub publikowanie narzędzi stworzonych do działań nielegalnych, w tym łamania zabezpieczeń elektronicznych między innymi tokenów, kluczy, haseł, numerów kart kredytowych i podobnych; propagowanie lub publikowanie informacji o nielegalnych działaniach, w tym hackingu, phisingu, crackingu i podobnych),
    2. przesyłania spamu lub dostarczania treści o charakterze bezprawnym,
    3. utrzymywania serwisów lub rozpowszechniania wiadomości o treści erotycznej, pornograficznej, pedofilskiej oraz warezowej (zawierających nielegalne oprogramowanie), a także rasistowskich czy dyskryminujących, a nadto przechowywania oraz udostępniania treści powszechnie uznanych za obraźliwe,
    4. naruszenie prywatności innych użytkowników sieci Internet,
    5. umieszczania lub udostępniania danych bezprawnych lub niezgodnych z rzeczywistym stanem faktycznym,
    6. naruszenia dóbr osobistych i naruszenia praw autorskich podmiotów trzecich,
    7. zachowań, które mogłyby prowadzić do łamania haseł lub loginów innych użytkowników systemu NICETRONIC, bądź też prób uzyskania nieuprawnionego dostępu do danych tychże użytkowników,
    8. podejmowania prób modyfikacji, tworzenia elementów pochodnych, tłumaczenia, dekompilacji, demontażu lub łamania kodów systemu lub jakiejkolwiek jego części,
    9. wprowadzania do systemu NICETRONIC wirusów, robaków, programów internetowych oraz innych kodów lub instrukcji w celu spowodowania awarii, usunięcia, uszkodzenia lub dezasemblacji tego systemu lub wywołujących taki skutek,
    10. zamieszczania treści o charakterze marketingowym lub treści naruszających prawa podmiotów trzecich, sprzecznych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub zasadami współżycia społecznego,
    11. innych zachowań stanowiących naruszenie obowiązujących przepisów prawa, dobrych obyczajów lub zasad współżycia społecznego.

VI. Płatności.

  1. Wynagrodzenie za usługę ustala się na podstawie oferty, umieszczonej na stronie serwisu internetowego w zakładce „Cennik”, na dzień zawarcia umowy. W razie braku cennika lub usługi specyficznej, cena usługi pod konkretne wymagania zostanie przekazana użytkownikowi przed zawarciem umowy w formularzu lub e-mailowo. Wynagrodzenie w tak ustalonej kwocie wskazywane jest w umowie, zawieranej przez klienta z NICETRONIC i płatne jest miesięcznie z góry, do dnia 10 każdego miesiąca kalendarzowego, chyba że na fakturze VAT, otrzymanej przez klienta od NICETRONIC, został podany inny termin zapłaty, z tym że pierwsza płatność następuje niezwłocznie, tak, aby NICETRONIC mógł przystąpić do wykonania umowy.
  2. Wszystkie ceny wymienione na stronie internetowej serwisu internetowego oraz wpisane w umowie są cenami netto (nie obejmują podatku VAT) podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów transmisji danych, które klient ponosi, zgodnie z taryfą obowiązującego u dostawcy internetowego, z którego usług korzysta
  3. O łącznym wynagrodzeniu (cenie wybranej przez klienta odpłatnej usługi) wraz z podatkami, będącego przedmiotem umowy oraz o ewentualnych pozostałych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, klient jest informowany:
    1. na stronie internetowej serwisu internetowego NICETRONIC, w zakładce „Cennik”, ewentualnie
    2. wraz z informacją o przyjęciu przez NICETRONIC złożonego przez Klienta pytania w drodze telefonicznej, e-mailowej, w szczególności za pośrednictwem formularza „Wyślij e-mail” oraz pisemnej, która to informacja zostanie przesłana przez NICETRONIC drogą elektroniczną w postaci wiadomości tekstowej na podany przez klienta adres poczty elektronicznej (e-mail). Przy dokonywaniu wyceny usługi uwzględniany jest w szczególności nakład pracy NICETRONIC, termin na jaki umowa miałaby być zawarta, rodzaj i jakość zaangażowanych urządzeń, w celu pełnego i rzetelnego wykonania usługi.
  4. Wynagrodzenie za usługę, jest wyłącznie wynagrodzeniem za możliwość z korzystania z niej. Nie obejmuje natomiast kosztów związanych z uzyskaniem dostępu do tej usługi, opłat telekomunikacyjnych, zakupu sprzętu lub oprogramowania do korzystania z usługi lub konfiguracji systemu komputerowego u klienta.
  5. Klient, w procesie składania oświadczenia o wyborze oferty NICETRONIC może wyrazić wolę otrzymania faktury VAT, która może zostać przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres poczty elektronicznej klienta w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Przedmiotowa zgoda klienta uprawnia NICETRONIC do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, bez podpisu odbiorcy, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
  6. Zawarcie umowy w trakcie miesiąca kalendarzowego lub jej zakończenie w jakikolwiek sposób w trakcie miesiąca kalendarzowego nie pozbawia NICETRONIC żądania od klienta wynagrodzenia za pełen miesiąc.

VII. Zasady odpowiedzialności.

  1. NICETRONIC świadczy usługi z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z posiadaną wiedzą oraz możliwościami i zasobami technicznymi. NICETRONIC zobowiązany jest do zachowania tajemnicy wszelkich danych, do których miał dostęp podczas wykonywania warunków umowy, zawartej z klientem.
  2. NICETRONIC wstępnie konfiguruje udostępnianą w ramach usługi przestrzeń serwera wyłącznie w taki sposób, aby zintegrować ją ze swoją siecią, w celu zapewnienia poprawności działania.
  3. NICETRONIC zobowiązany jest do informowania klienta w drodze wiadomości elektronicznej wysłanej na adres poczty elektronicznej, podany przez klienta, o wszelkich awariach skutkujących czasową przerwą w dostępności usługi oraz do usunięcia awarii w terminie nie przekraczającym 24 godzin od momentu zgłoszenia lub wykrycia awarii. Za awarię nie uznaje się przerwy technicznej, trwającej 10 godzin, o której klient został uprzedzony przez NICETRONIC.
  4. NICETRONIC nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości świadczenia usługi, lub nieprawidłowe świadczenie tej usługi z powodu zajścia okoliczności, za które odpowiada klient.
  5. NICETRONIC nie ponosi odpowiedzialności za możliwe przypadki wadliwego działania publicznej sieci telefonicznej lub teleinformatycznej, sieci krajowych, między operatorskich cz międzynarodowych, awarii linii energetycznych bądź innych awarii, na które NICETRONIC nie ma wpływu.
  6. NICETRONIC nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku braku możliwości świadczenia usługi lub nieprawidłowego świadczenie tejże usługi, jeżeli jest to spowodowane okolicznościami niezawinionymi przez NICETRONIC, w tym w szczególności jeżeli jest to spowodowane:
    1. nieprawidłowym korzystaniem z usługi przez klienta,
    2. zachowaniem podmiotów trzecich,
    3. siłą wyższą.
  7. NICETRONIC jest zobowiązany do nie udostępniania danych zapisanych na urządzeniach, wykorzystywanych przez niego do świadczenia usługi, podmiotom trzecim, za wyjątkiem sytuacji, gdy obowiązek udostępnienia danych będzie wynikał z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub na żądanie uprawnionych organów. NICETRONIC jest uprawiony do żądania od klienta niezwłocznego zaprzestania zachowań stanowiących naruszenie niniejszego Regulaminu lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  8. NICETRONIC nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych autoryzacyjnych klienta spowodowaną przez tego Klienta, w tym utratę hasła lub loginu do konta, ani za skutki użycia tychże danych autoryzacyjnych przez podmiot trzeci lub przez podmiot do tego nieuprawniony.
  9. NICETRONIC nie ma obowiązku sprawdzania danych zgromadzonych lub udostępnianych przez klienta w ramach korzystania z usługi.
  10. Wyłączną odpowiedzialność za treść danych zgromadzonych lub udostępnianych przez klienta w ramach korzystania z usługi, w tym w szczególności za ich zgodność z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, ponosi klient.
  11. Klient korzysta z wszelkich danych, informacji lub oprogramowania uzyskanych przy wykorzystaniu usługi, wyłącznie na swoje własne ryzyko.
  12. Klient jest jedyną stroną ponoszącą odpowiedzialność za oprogramowanie, licencje i treści zainstalowane lub udostępniane za pośrednictwem korzystania z usługi.
  13. NICETRONIC ponosi odpowiedzialność jedynie za szkody powstałe z jego umyślnej winy. W szczególności nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z przyczyn losowych i działania osób trzecich.
  14. NICETRONIC nie ponosi odpowiedzialności za szkodę w postaci korzyści utraconych przez klienta, a w zakresie szkody w postaci straty odpowiada wyłącznie do kwoty stanowiącej równowartość sumy opłat uiszczonych przez klienta w trakcie 12 miesięcy kalendarzowych trwania umowy, a w przypadku gdy okres trwania umowy jest krótszy sumy opłat uiszczonych przez klienta w trakcie trwania umowy.

VIII. Zmiany postanowień umowy. Odstąpienie od umowy oraz jej wypowiedzenie.

  1. O ewentualnych zmianach we właściwościach usługi świadczonej przez NICETRONIC na rzecz klienta, w szczególności charekterystyk sprzętowych, NICETRONIC powiadomi klienta w drodze wiadomości elektronicznej, wysłanej na adres poczty elektronicznej, podany przez klienta. Zmiany te nie wymagają zgody klienta, o ile zachowane zostaje co najmniej pierwotna funkcjonalność usługi.
  2. O wszelkich innych zmianach postanowień umowy, w tym zakresu świadczonych usług lub wynagrodzenia za usługę (cennika), klient zostanie powiadomiony w drodze wiadomości elektronicznej, wysłanej na adres poczty elektronicznej, podany przez klienta. Zmiany te wymagają zgody klienta, wyrażonej odpowiednio:
    1. jeśli umowa o świadczenie usług została zawarta za pośrednictwem serwisu internetowego oraz wiadomości e-mail – co najmniej w drodze milczącego zaakceptowania zmienionych postanowień umowy, otrzymanych w drodze w/w wiadomości elektronicznej; w przypadku niezaakceptowania zmienionych postanowień umowy, klient obowiązany jest w drodze wiadomości elektronicznej, wysłanej na adres poczty elektronicznej NICETRONIC, bądź pisemnie, w terminie 7 dni, licząc od dnia otrzymania wiadomości elektronicznej od NICETRONIC, wysłać oświadczenie, iż nie wyraża zgody na zmiany postanowień umowy
    2. jeśli umowa została zawarta w drodze pisemnej – po sporządzeniu pisemnego aneksu do umowy. Brak zgody klienta, w tym odmowa zawarcia pisemnego aneksu do umowy, jest równoznaczny z wypowiedzeniem umowy z ważnych powodów, z zachowaniem jednomiesięcznego terminu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. NICETRONIC nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody, jakie, w związkiem braku zgody na zmiany postanowień umowy, a w konsekwencji wypowiedzeniem umowy, poniósł lub poniesie klient.
  3. NICETRONIC przysługuje prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi w każdym czasie, ze skutkiem ex nunc. Odstąpienie od rzeczonej umowy może nastąpić bez podania przyczyny, jest nieodpłatne i nie rodzi po stronie klienta żadnych roszczeń w stosunku do NICETRONIC.
  4. NICETRONIC przysługuje prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi ze skutkiem natychmiastowym w każdym czasie, w szczególności z przyczyn wskazanych w pkt IV.8 Regulaminu oraz w przypadku opóźnienia w płatności przez klienta jednomiesięcznego wynagrodzenia za usługę. NICETRONIC nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody, jakie powstały lub mogłyby powstać w wyniku wypowiedzenia przez niego umowy.
  5. Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi ze skutkiem natychmiastowym w każdym czasie z ważnych powodów. Za ważne powody uznaje się w szczególności trwałe zaprzestanie świadczenia usługi przez NICETRONIC, niedostępność do usługi z winy NICETRONIC przez okres powyżej następujących po sobie 3 dni, itp.
  6. Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi, zawartą na czas nieoznaczony, bez ważnego powodu z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Wypowiedzenie powinno zostać wysłane listem na adres siedziby NICETRONIC lub w drodze wiadomości tekstowej, przesłanej na adres poczty elektronicznej NICETRONIC.
  7. Po wygaśnięciu niniejszej umowy, w szczególności w wyniku jej wypowiedzenia, odstąpienia od niej przez którąkolwiek ze Stron, czy też rozwiązania umowy, klient jest zobowiązany do usunięcia danych zapisanych w ramach korzystania z usługi na serwerze w ciągu 7 dni od dnia wygaśnięcia umowy.
  8. Po bezskutecznym upływie terminu, o jakim mowa w ustępie powyżej, NICETRONIC wezwie klienta do usunięcia tych danych – w drodze wiadomości elektronicznej, wysłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany przez klienta.
  9. Po bezskutecznym upływie terminu, o jakim mowa powyżej, NICETRONIC ma prawo samodzielnie usunąć dane, bez dalszych powiadomień klienta.

IX. Reklamacje dotyczące usług.

  1. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez NICETRONIC klient składać może w formie elektronicznej (poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej (e-mail) na adres poczty elektronicznej NICETRONIC, podany w pkt I.1. Regulaminu), czy też w tradycyjnej formie pisemnej (poprzez wysłanie listu na adres siedziby NICETRONIC, wskazany w pkt I.1. Regulaminu).
  2. W celu przyspieszenia rozpoczęcia procedury reklamacyjnej, klient powinien podać w treści reklamacji:
    1. informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady,
    2. żądanie sposobu doprowadzenia uzyskanej usługi do zgodności z umową lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, ze skutkiem ex nunc,
    3. dane kontaktowe klienta.
  3. NICETRONIC ustosunkuje się do reklamacji dotyczącej usługi świadczonej drogą elektroniczną niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania, z zastrzeżeniem ust.5 poniżej.
  4. Klient jest uprawniony do odwołania się od odpowiedzi NICETRONIC na złożoną reklamację w terminie 7 dni od daty otrzymania tej odpowiedzi.
  5. W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera danych wskazanych w ust.2 powyżej, NICETRONIC wezwie klienta do ich uzupełnienia. Klient obowiązany jest uzupełnić dane w terminie 7 dni, od dnia doręczenia prośby o ich uzupełnienie. W przypadku, gdy w zakreślonym terminie klient danych nie uzupełni, a braki będą tego rodzaju, iż reklamacja nie będzie mogła zostać rozpatrzona, NICETRONIC powiadomi klienta o braku możliwości rozpatrzenia reklamacji i reklamacji nie rozpozna. Gdy natomiast brak będzie tego rodzaju, iż przesłanie wiadomości dotyczącej rozpatrzenia reklamacji nie będzie możliwe, NICETRONIC pozostawia reklamację bez rozpoznania.
  6. Reklamacja może być złożona w terminie 30 dni, od dnia w którym usługa świadczona przez NICETRONIC nie została wykonana lub została wykonanie nienależycie. Reklamację złożoną po upływie terminu pozostawia się bez rozpoznania, o czym NICETRONIC niezwłocznie powiadamia klienta.
  7. Reklamacja nie przysługuje, gdy NICETRONIC, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną uniemożliwi klientowi dostęp do danych, czy też gdy awaria, skutkująca przerwą w dostępie do usługi będzie trwała krócej niż 24 godziny w jednej dobie.
  8. NICETRONIC nie ponosi odpowiedzialności za szkodę w postaci korzyści utraconych przez klienta, a w zakresie szkody w postaci straty odpowiada wyłącznie do kwoty stanowiącej równowartość sumy opłat uiszczonych przez klienta w trakcie 12 miesięcy kalendarzowych trwania umowy, a w przypadku gdy okres trwania umowy jest krótszy sumy opłat uiszczonych przez Klienta w trakcie trwania umowy.

X. Dane osobowe i HTTP Cookies – Polityka prywatności.

  1. W związku z postanowieniami art. 39b ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej oraz faktem, iż NICETRONIC pozyskuje od klientów jedynie jawne dane i informacje udostępniane przez CEIDG oraz informacje, jak numer IP, które nie pozwalają na identyfikację klienta, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych nie stosuje się, z wyjątkiem art. 14 – 19a i art. 21 -22a oraz rozdziału 5 tej ustawy.
  2. Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, iż NICETRONIC automatycznie pobiera dane techniczne klienta, w szczególności: używany protokół internetowy, IP urządzenia, system operacyjny, typ przeglądarki, liczba odwiedzin witryny oraz adresy odwiedzanych stron internetowych. Dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z rozdziałem 5 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. NICETRONIC posługuje się za zgodą klienta danymi informatycznymi Cookies. Stosowane są dwa rodzaje danych informatycznych Cookies:
    1. sesyjne – dane tymczasowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym klienta do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej)
    2. stałe – dane przechowywane w urządzeniu końcowym klienta przez czas określony w parametrach Cookies lub do czasu ich usunięcia przez klienta.
  4. Klient może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące danych informatycznych Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez Cookies do urządzenia klienta. Zmiany ustawień klient może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę danych informatycznych Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu klienta. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  5. Klient może w każdej chwili usunąć Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa. Niestety ograniczenia stosowania Cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu internetowego.

XI. Zmiana regulaminu.

  1. Zmiana treści niniejszego Regulaminu może nastąpić wyłącznie po uprzednim poinformowaniu klienta o przewidywanych zmianach najpóźniej w terminie 7 (siedmiu) dni kalendarzowych przed dniem wejścia ich w życie.
  2. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu po wprowadzeniu jego zmian, wybór oferty, składanie oferty, zawarcie umowy za pośrednictwem serwisu internetowego oraz świadczenie usługi nie będzie możliwe, natomiast zawarta umowa winna zostać w takim wypadku wypowiedziana przez klienta z zachowaniem jednomiesięcznego terminu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. NICETRONIC nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody, jakie, w związkiem braku akceptacji na zmiany postanowień Regulaminu, a w konsekwencji wypowiedzeniem umowy, poniósł lub poniesie klient.

XII. Postanowienia końcowe.

  1. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów, wynikających z umów zawartych z NICETRONIC przez klientów za pośrednictwem serwisu internetowego, jest rzeczowo właściwy sąd powszechny z siedzibą w Szczecinie.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu cywilnego.
  3. W przypadku sprzeczności postanowień Regulaminu z przepisami powszechnie obowiązujące prawa polskiego, pierwszeństwo zawsze mają te przepisy.
  4. Promocje oferowane a stronach serwisu internetowego nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin promocji nie stanowi inaczej.
  5. Regulamin został sporządzony w oparciu o obowiązujące na terytorium RP przepisy prawa, w tym ustawę z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny, ustawę z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
  6. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 16.02.2017 roku